کارت عروسی جیر مخمل در سه رنگ سبز زرشکی و سرمه ای

کد 1272

کد 1272

حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.

قیمت تومان32,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/06/01

  • *نام و نام خانوادگی آقا داماد :
    *نام و نام خانوادگی عروس خانم:
    نام لاتین آقا داماد :
    نام لاتین عروس خانم :

    *نوع چاپ :
    *زبان نوشتاری :

    *ساعت ورود
    *تاریخ مراسم

    نام میزبان :
    *بصرف :
    *آدرس مراسم :

    مراسم :
    اولویت نام عروس و داماد :

    *کد متن را وارد نمائید:

    برای مشاهده متن ها کلیک کنید.

    *کد تیتر را وارد نمائید:

    برای مشاهده تیتر ها کلیک کنید.

    متن دلخواه خود را وارد کنید
    تیتر دلخواه خود را وارد کنید

    *ارسال تائیدیه قبل چاپ :
    *موبایل

    توضیحات :

    اگر فکر میکنی موردی از قلم افتاده، اینجا برام بنویس


  • *انتخاب رنگ کارت

تومان32,000

توضیحات

مشخصات کارت عروسی جیر مخمل در سه رنگ سبز زرشکی و سرمه ای کد 1272

اگر کارت عروسی ساده را می پسندید بدون شک کارت عروسی جیر مخمل شتری 1272 انتخابی فوق العاده برای شما می باشد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید جنس پاکت این مدل از کارت عروسی از جیر مخمل است. پاکت آن از تنوع رنگ برخوردار است و در رنگ های قرمز، سرمه ای، شتری و سبز تولید می شود. جنس لایی یا همان  قسمت  چاپی این کارت عروسی از طلق می باشد و از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. لایی آن قابلیت چاپ طلاکوب دارد و می توانید برای چاپ طلاکوب با پشتیبانان فروشگاه آنلاین کارت عروسی در ارتباط باشید. مهر و مومی که روی پاکت قرار گرفته است زیبایی آن را دو چندان کرده است. این مهر و موم طلایی رنگ است و طرح داخل آن گل می باشد. ابعاد کارت عروسی جیر مخمل شتری 14.5 در 20 سانتی متر است و شکل آن مستطیلی می باشد.

قیمت کارت عروسی جیر مخمل در سه رنگ سبز زرشکی و سرمه ای کد 1272

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای خرید کارت عروسی به ان توجه کنید قیمت کارت می باشد. قیمت کارت عروسی جیر مخمل شتری با ت.جه به طراحی زیبایی که دارد بسیار مناسب است. عروس و دامادهای عزیزی که قصد دارند کارت عروسی ارزان قیمت خریداری کنند این مدل به آن ها پیشنهاد می شود. شما عزیزان می توانید این مدل از کارت دعوت عروسی را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه آنلاین کارت عروسی برند خریداری کنید. برای سفارش فقط کافی است با شماره تماس های قسمت پایین سایت تماس حاصل فرمایید.

قابلیت چاپ کارت عروسی لاکچری 1272

این مدل از کارت دعوت عروسی قابلیت چاپ به دو صورت لیزری مشکی و طلا کوب را دارد. قیمتی که داخل سایت مشاهده می کنید قیمت خام این کارت است. آن دسته از عزیزانی که می خواهند از قیمت این کارت عروسی به صورت طلاکوب یا لیزری اطلاع داشته باشند با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند. سفارش شما بعد از 5 الی 7 روز کاری تحویل داده می شود. جهت مشاهده ی سایر مدل های موجود در فروشگاه کارت عروسی برند پیشنهاد می کنیم وارد دسته بندی کارت عروسی جیر مخملی شوید.

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت عروسی جیر مخمل در سه رنگ سبز زرشکی و سرمه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *